pirmdiena, 2011. gada 27. jūnijs

Es tevi mazliet mīlu

Ar Anniju bijām trenniņā, paspēlējām un kaut ko tādu padarījām- rīt sači (uhh). Annd pēc tam uz riveru ēst. ņam ņam ņam es viņai stāstīju kā man gāja jāņu ballē, un abas smējāmies. Sevišķi vietā par to, kā gandrīz parāvu uz mutes, neredzot trepes :D Ai, tad braucu mājās. Neviena forša cilvēka nebija pie pc, un Anete auklēja māsu. Tātad?- sms annija- man gribas foķēties. Nu ko, braucu pie viņas. Braucu, braucu. esmu klāt. Baucam uz pļavu, sabradājam labību, braucam pie viņas, braucu mājās- viss ir forši! Čau :D

Draudziņos saliku bildes- tas galvenais no 300 bildēm patika tikai dažas, nezinu kas man bija uznācis :D

Tagad gaidu māti mājās, jo man ļooti gribas ēst, un no arbūza nevar paēst. Mamm.. :D

Un vēl mēs ar klasi plānojam ballīti, cerams tā neieplānosies tad, kad es būšu citur- ne mājās.!
Un vēeeel- man rīt ir sači, un būs grūti es tā domāju- nez ņemt līdzi kameru?- nēe. Man negribas atkal ntās vienādās bildes.
Un vēeeeeeel- man gribas smieties, lūdzu sasmīdini mani!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru