ceturtdiena, 2011. gada 23. jūnijs

Līgojiens


''Jāņu rītā saule lēca, Draugi vēl par Jāni rēca, Kā tas tumsā kļūdījās Un ar govi bučojās...''

Čau, čau, čau.

Šodien pienākuši Līgo vai nu kā nosauksim šos svētkus. Tātad atgriežoties nelielā pagātnē, jeb vakardien biju trenniņā, bija grūti, bet vieglāk paliek, ja apzinās, ka to dara sevis dēļ. Tad nu spēlējām, spēlējām. Spēlēju ar Elzu, šī teica, ka man ir ļooti labas serves- tas priecē,viennozīmīgi. Tad aizminos līdz mājām, tad atpakaļ uz centru līdz veikalam, Krūmiņš neņēma mani līdz uz blomi, tapēc es viņam uzmetu, un voļa bumbu nedevu. Tad uzlikām novasa-novusa <- vienmēr esmu domājusi, kā ir pareizi. galdu , tad man piezvanīja Anete un Agatē, braucu atkal uz centru, aizbraucām līdz teperim un šīs man iedeva, ko atveda man no īrijas. un un un bija forši atkal viņas satikt. Tad atkal mājā, atbrauca brāļa draugi un spēlēja to novasu-novusu. Es skatījos, bija forši.

Tad nu ko šodien es vēl nezinu, cerams, cerams, cerams, ar Sinču varēsim kaut ko padarīt, jo vakar šī vēl nebija neko saplānojusi, un būtu forši ja kkādi cilvēki atnāktu pie mums un svinētu- nebūtu tālu jāiet.

Ai, nu labi, tad jau redzēs, vai jāņus kārtējo reizi pavadīšu pie pc ar monsterīti, kuru vakar nopirku, jeb varbūt tomēr ne! (sun) 


A jā, aizmirsu pateikt, ka šodien sapņoju dīvaini foršu sapni :D: D :D Bēet 6dien man jāspēlē ar Elzu, pret vīriešiem bīčš, būs kruti, cerams, ka kādu punktu dabūsim, bet neesmu diezko prasmīga.
Un vēeel- TIO nevarēja neviena izdomāt nosaukumu, un tad es ieliku ''positivus'' tagad tā būs mana komanda. Un vēeeeeeeeel- nopirku voļa bumbu pa 40ls, un 'brālim tīklu uzdāvināju. Visa mana izlaiduma nauda... :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru