trešdiena, 2011. gada 15. jūnijs

manvienkāršigribējāsautkonesakarīgušeitierakstī

Back to 80' .

Heiyoo! Šodien 14 datums, manas dūdas lidinās uz mājām, tas priecē. Šodien ar AnnijuLu, bijām bišķi samodernizēt mūsu kreklus- pašām nepatīk, bet nu nekas. Tad aizgājām līdz riveram un ieēdām, ienāk divas čikses [18 gadi], ritīgi sēž uz runā. Viena meitene otrai: Eu, tu nogriezi, vai nokrāsoji matus? Otra pirmajai- nē, es vienkārši izmazgāju... Šitais toč gāza no kājām, dienas joks mums tāds bija, uhh.
Tad vēl ar savējo atkal padirsāmies un visādus stūlbus jokus spērām viens par otru ārā. Tas tā.
Brālis nav mājās, bet mēs plānojam kaut ko darīt, bet līs lietus un tas nav fun, jo voli nesanāks spēlēt. Tomēr rīt man ir spēles volī, arī 6dien ir. Bet rīt trennere būs engry, jo skolas dēļ neesmu bijusi uz daudz trenniņiem, bet mēs tā pat esam labas- uz pieredzīti. Kā arī 6dien ir spēles- bet tas ir kaut kas savādāks, nav tik saspringts viss.
Ai, vispār nekas fun. Šoden skolā mani ielika klasē kurā gribēju, bet nekas, es uz savu getto rajonu tā pat mēģināšu doties
Ā un ja runā par voli, es negribu spēlēt savos laukos, man jau tas volis zb ir spēlēt sacensībās. Varbūt šoreiz nespēlēt? Hmm
Labi, pietiks man rakstīt. Gaidu brāli. Gaidu, kad man kāds uzrakstīs!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru