svētdiena, 2011. gada 12. jūnijs

Jauna ziņa

Ahoj old friend!

Es esmu nenormāli priecīga jau otro dienu, jo kāartīgi izballējos 5dien. Tiešām bija nenormāli labi, un visforšākais, ka tas turpinās vēl ar vien.
Vakar biju SCV izlaidumā, izdomāju, ka mūsējais man patika labāk. Tad aizgājām līdz pelēkajiem. Sagribējās ēst un gājām uz  ''viršiem''- paēdām un bliezām home!
Runājām par 5dienu un tur ir ahūni labas atmiņas.

Šodien piecēlos, neviena nebij mājās. Bet tad aizgāju pēc svārkiem. Itkā uz 5 min. lai gan sanāca ar Mārci norunāt stundu. Apspriedām 5dienu un daudz, daudz cilvēkus.
Tad sačinīju savu velo, pielku starotājus un tādā garā visu ko un esmu gatava braukt.

Sagaidīju brāli mājās, izdomājām, ka vakarā ar  velo moš brauksim džumīt. Rīt jābrauc uz skolu pieteikties- precīzāk, uz abām skolām! Pēdējo reizi vēl samīļošu savu Lieni, un tad jau katra uz savu pusi<- tā sanāk!

4dien man ir sacensības arī 6dien ir. Moš man tomēr būs bildētājs, jāmāk tikai sarunāt.

Prieks, ka 5dienas lietas turpinās, tad jau redzēs.

Atā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru