ceturtdiena, 2011. gada 9. jūnijs

Mums pohuj- mums ritenis! :D

Mēs ar Anniju esam enoormal krutas! Plānojam, ka rīt iesim pie manis rīt, daudz ŗīt. Un jess, rīt satikšu Madžu, tas priecē.

Skolā pilnīgs borings. Rīt gulēšu daudz,gulēšu, un iešu pēc tiesībām. Tad mēs ballēsimies ar Anniju, jo visi man konkrēti uzmet- la la la.

Šodien brālis vedīs mani beidzot peldēties, super! Un voli šodien nespēlēšu, jo es jau kopš vakadienas zālespļaušanas nevarēju kājas atmazgāt, uh uhuh , bet zolīdi sanāca nopļaut- laikam talants.

Pirmdien iešu pēc doķiem uz skolu un tad uz valmieru.

Visu laiku domāju, par vienu lietu, ko man pateica. rofl, uzjautrinoši. (giggle)

Un es nenormāli izgāzos skolā, bet tas tā kšs.

Atā! Man pat rakstot paliek karsti. Jāčato ar Anniju, vismaz kāds ar mani ballējas:D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru