piektdiena, 2011. gada 3. jūnijs

Koļaks



Šodien ar māsām pēc matemātikas izklaidējāmies pa Smilču. Sākumā izstaigājām visu un aizgājām pie manis, uzvilku savu melno izskatu un varējām doties. Laidām uz Riveru paēst- izdomāju, ka man negaršoja kartupeļu pankūkas, bet tad jau Elīna apēda manējās . Un tad man zvanīja telefons un teica lai paskatos aiz muguras- tā jau forši, ka mani Mārcis vēroja, kā ēdu, nice, un manus aerobikas svārkus vēl nav atdevis- besīi :D :D :D  Tad nu visiem kālojām lai dabūtu voļa tīklu, jo bij'm izdomājuši, ka iesim paspēlēties. tā arī darījām. Salasījāmies un gājām uz Teperi. Tur meitenes pasauļojāmies un kārtīgi izsmējāmies- nu vismaz es- toč bez iekšām. Sākām spēlēt voli, tad es gāju mājiņās, jo šodienai man pietika saulē cepināties.
Eju topā un redzu pazīstamu seju- un ne jau nu mani nepasveicina- nice. Nu nekas pišu mājās un re kā, brālis brauc uz kartingiem un ne jau nu mani neņems līdz- like i know. Tad vēl tur kāds murgs a volejbolu. ai, vispār neko negribas vairs. Nu neko vismaz pa ceļam satiku draudzenīti, kas piedāvāja vakarā kopā ar viņu 3km skriet- un jāa, es piekritu. Ā vakar tiesības ričāgam noliku ar 0 kļūdām, es varu ar sevi lepoties :D

Man patīk smieties, ļoti, ļoti. Es sev apsolu, ka'rīt kaut ko jēdzīgu darīšu, ā piemēram sakārtošu istabu, pēc konšiem, lai 7dien varētu braukt līdzi uz rīgu- mamma gribot atpūsties, un ko lai es tikmēr daru- vienkārši lieliski! :D :D :D
Ā pēc izlaiduma pie friziera, uztaisīšu sev kko šerpu- kā nekā autifs jāmaina, pasūtīšu savus tuneļus un dzīvošu laimīga, jo tā pat visi man uzmet!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru