svētdiena, 2011. gada 19. jūnijs

Mailītes

Ha ha ha es esmu piecēlusies tā paagrāk, jo aizgāju gulēt 23. Soou- esmu paspējusi jau sataisīt bildes, un 2 cilvēkiem jau aizsūtījusi, nākošajam jau sūtās. Re, cik es ātri visu spēju izdarīt.
Bet par vakardienu. : Biju Valmiera beach posmā, kurā dabūjām 8 vietu no 12. [labāk nekā 1.posmā], tas iepriecināja, lai gan izskatās, ka nepiedalīsimies nākošajā posmā. Nezinu, vai tā vajadzētu, bet nu labi! Mīļā miera labad, nejiešu jau nervus bojāt.
Atpakaļceļā gan bija fun. Nu vismaz, kamēr Sintija bija mājās un taisījās. Spēlējām visādas spēlītes annd sing. ''Mums šodien brīvdiena'', tāpēc varējām trakot.
Nē, bet tiešām bija nenormāli jautri, cerams, ka atkārtosim vēl šitu smiešanos.

Un un un laikam citās spēlēs spēlēšu ar Brāļa komandu, jo es negribu spēlēt uzvaras pēc es gribu vienkārši pačiloototototot.

Yell yea, yūu sakēēer! :D :D: :d

Jauku dienu, Liene 12 brauc ciemos pie mazās džusēes.
Rīt trenniņš- un man negribas.
Vakar sasitu visu, kas man bija sitams. Un kājas ir vienos zilumos. Smiltis bija arī mutē- nav garšīgas. Un pleci ir vēl brūnāki, un X vēl baltāks. Juhūu. I'm in. Annd pēdējais ko gribu pateikt: Manā foķī bija vairā citu cilvēku bildes, nekā manas.!

:* Bučas- intrigante

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru