piektdiena, 2010. gada 27. augusts

Kas ir draugs?



Kas,manuprāt, ir draugs!
Kas ir draugs? To īsti nemāk izskaidrot neviens ne zinātnieks, ne kāds cits, jo nav tādas vienīgās un pareizās versijas.
Pie savas īstās un vienīgās versijas esmu nokļuvusi nu jau 14 gadu laikā, bet iespējams jau pēc dažiem mēnešiem man liksies, pa visam savādāk. Draugs ir cilvēks- sajūtu,atmiņu un enerģijas apvienojums. Tas ir cilvēks, kuram ieskatoties acīs tu redzi- ir, ir tā vajadzīgā enerģija.
Man draugu nav daudz, vairāk ir labu paziņu, tomēr tie paši daži draugi man ir, ir tie paši labākie. Savus draugus es uzskatu, par savu kreiso roku, jo labā roka esmu es pati. Bet kreisā roka man ir ļoti svarīga, ja man tādas nebūtu man būtu daudz grutāk. Iespējami dzīvot- taču grūtāk. Tā pat ir ar draugiem- bez tiem var izdzīvot,tomēr ja tev ir draugi, dzīve kļūst vieglāka.
Šī tuvā cilvēka smaids padara dienu gaišāku, viņa pieskāriens padara dzīvi vieglāku, bet apskāviens padara manu pasauli laimīgāku. Drauga patiesie vārdi padara mani stiprāku, viņš/viņa nav tas cilvēks, kurš pateiks ''tev neizdodies''- viņš uzmundrinās un teiks: ''tu mēdz zaudēt, bet ne padoties''. īsts draugs neļaus kādam nostāties starp jums, nesāpinās tevi, katru dienu, ko pavadīsiet kopā uztvers kā dāvānu-lielu un skaistu.
Katram novēlu atrast tādu draugu, kas kopā ar jums dara stūlbībās, paeiks visu kā ir, tādu ar kuru kopā tu jūties labi, bet galvenais, lai ieskatoties acīs tu vari pateikt- jā, tas ir mans draugs!♥

Liene Krūmiņa!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru