trešdiena, 2011. gada 25. maijs

Andele Mandele

Uz eksāmenu jādodas ar skaidru galvu: daudzās lietās nāksies iedziļināties pirmo reizi.

Tieši tad, kad man kaut ko ļoti gribas uzrakstīt kaut kas nobrūk manā blogerā! Bet paldies, ka tomēr viss ir atrisinājies :). Nu ko, pirmais eksāmens ir pabeigts- kā es nezinu, sekmīgai jābūt! Bet tātad par to visu: Pirmais teksts par kaut kādu muzeju, otrais par cilvēku personvārdiem, tad tur visādi uzdevumi- pie lasīšanas. Valodas lietujuma daļā bija jāraksta lokāmi divdabji īstenības izteiksmē un kaut kas tāds- bet nu jā, viena kļūda gandrīz visiem, ka vārdu ''ēst'' uzrakstīja ''ēsdams'' nevis ''ēzdams''. Lielā rakstu darba tēmas: Ar ko es lepojos. Kādu es redzu Latviju. ''Ko sēsi to pļausi''. Es izvēlējos tēmu, ar ko es lepojis- t.i. Gimene, ar sevi, ar draugiem :) 
Labi, pietiks runāt par eksāmenu, tagad jāgaida vērtējums!
------------------------------------------------
Pēc eksāmena ir jāsvin, vai vismaz jāatpūšas kopā ar savējiem. Un jā, mēs uztaisījām piknikošanu pie Lauras.   Atkal mans foķis bija pilns ar bildēm, kuras izsūtīju jau šorīt no rīta ap 1:00, jo pagājušā gada bildes saņēmu tikai pēc gada, un man tā kluži netīk. Nu re, satikāmies pie topa- es pa topu varēju braukt ar ratiem- wii, sapirkām desas, pepsi, čipsus, gurķīšus, tomātus,. dipi mērcīti un maizi, un varējām ēst. Sacepām ugunskurā ko nu katrs gribēja, un tad sitām bazaru. Tad es ar dažīem aizgāju spēlēt galda tenisu un jāa- es esmu neuzvarama. [laimes deja]. Tā nu safoķējos ar visiem ''Netīrajiem'' <-- biš citā nozīmē. Un jā, fun fun fun. 
Tad Linda ap 12 gāja mājās, tad es izdomāju, ka viena tā jau negribu vandīties un gāju līdz jānītim ar viņu un pēc tam ātrā solī pa rīdzeni bliezu mājās, un ko tu neteiksi, brauc pretī mentu buss, es jau domāju- super! Vedīs majās, vai rakstīs proķi, bet nēe,pabrauca garām, un es pilnīgi staroju :D
Tā es nonācu mājās, sataisīju bildes, gāju gulēt, un re kā esmu pamodusies. MAN ŠODIEN BRĪVDIENA, tikai vakrā trenniņš, uz kuru es negribu iet tapēc ļooti ceru, ka līss lietus :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru