svētdiena, 2011. gada 15. maijs

Omegle

Mums jāmīl tie, kurus pieradinam.

Hei! Šodien esmu gandrīz vai labi atpūtusies. Neko neesmu izdarījusi un mācīties sākšu pēc ''radīti skatuvei'' noskatīšanās.
Šodien Griets pusi dienas dzīvo man pa rokām un skraida pa gultu, bet džerijs nu vārtās pa gultu un guļ uz spilvena. Un jā, ceru ka būs man vēl viens punduris- lai man jautrāk.
Pašlaik runājam par tuneļiem. Arī man viena auss staipīšanas procesā, gribas beidzot to zilo iemočīt tur. Un skatos, ka man paziņa piedāvā rozā kkādu ausī liekamo- ķipa radziņu. Pasūtījis sarkanu atnākuši rozā- tieši kā priekš manis.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vakar biju pie mazās Eimijas. Viņa ir jautra, tikai dažreiz uzmet lūpu, ja neļauju viņai kaut o darīt. Bet es apbrīnoju bērnu labo vienaldzību pret pasauli, viņi vienkārši dzīvo- tā no sirds, lai arī kā ietu!

Biedējoši- bet vēl tikai nedēļa līdz eksāmeniem. Šo 5dien jau pēdējais zvans, jāsteidz nodot visi nenodotie darbi un jāizdara viss. Tad 5dien noballēsim, 6dien arī ballēsim, 7dien arī ballēsim. Pēc ballēm iesim 1dien uz latviešu valodas konsultācijām vēl visu nokonkritizēt priekš ekša un tad jau nākoš 2dien eksāmens! Demnn. Un tā visi pēc kārtas. Jāsaņemas!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru