ceturtdiena, 2011. gada 5. maijs

Es piss.

Foršāk dzīvot melnbaltā pasaulē, jo tā ir skaistāk. Un vismaz neredz tumšos pleķus uz krāsainās dzīves muguras.
Man liekas ka mani konkrēti kāds izsmej- nu točna. Kas tā pa dienu 5. - 4diena.! Vienkārši jēeb.* Tāda veiksme.

Sākumā skolā krievu valodas vārdos no 12 punktiem 2.  Sports: aizlecu tikai 3m20cm. un pēc tam tika pa 10 cm mazāk un tā tālāk. Eu, nu nepietiek jau? Vēl lodi aizgrūst nevarēju, visu laiku kā muļķe kāpu ārā no tā laukuma. Un vēl jau ir forši, ka hoķī rezultāts 5:0. Nu vismaz pēc tam iemeta.  Un nu nejau man vēl var nevekties. Jes, formas atnāk XL nevis XS. Jēbal, no sākuma tas bija ritīgi fun jo es domāju, ka mani ''āzē'' bet nē. Vienkārši sāku gruzīties vai nu man jāed vairāk vai nezinu kas jādara. Dievs mani izsmej.!

Ejam uzšaut?

Tak jābūt labi, vai ne?

Es eju skatīties ugunsgrēku.  Vismaz tur notiek kaut kas stūlbs, bet interesants.  Man liekas, ka mana forma derēs Silvijai, viņa tieši tā seksīgi tur grozījās.

Bāc, ja es nebūtu izmācījusies ta točna kkas lidotu.  Un filmā kkāds muļķis mēģina mazaijai kko ieskaidrot- pa galvu ~ :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru