svētdiena, 2011. gada 1. maijs

Baudam dzīvi!

Čau!

Pēc neilga pārtraukuma esmu atkal iečāpojusi šajā vietnē. Kā man gāja dziesma manai paaudzei?
Sākumā aizgāju līdzi uz mēģinājumu, paklausījos un tā. Pēc tam ēst. Un tad jau koncis, dziedāja, dziedāja es filmēju. Pam pa ram.
Pēc tam aizgājām uz balli. Un sapratu ka tas ir pilnīgs bullšits. Nu pa īstam. vienkārši kas pie velna. Jā, labi aizeju pļāpāt. Tieši pie galda kur visi pārtie no divučiem un lb. Fooršaa kompānija, man pagadījās. Tas tā.  Tad blakām bija viena ritīgi kruta čiksa- 19/20 gadi. Ritīgi skatās uz maniem legingienm un saka: ''Tev seksīgas zeķubikses''. Man tāds- jēes! Tad tur iesmējām ar viņām. Tā nu atkal gruzījos, uz kādu pasākumu es esmu atnākusi. Bet tad baigi uzjautrināja viens nātrubridējs, vienkārši tik pozitīvs cilvēks- iesmējām un šis aizgāja. Nu neko, man jau gaīgais uzlabojās un sāku kko dziedāt. Tad pēc tam aizgāju sēdēt pie vecajiem biedriem bet tie ar mani nerunāja, tad sāku kko čakarēties pa telefonu. Tad atnāca nātrubridējs- un man bija fun. :)  Nu tad es atkal aizeju atpakaļ uz ''divuču galdu'', un tur blakus sēž čalis līdzīgs bīberam, es jau viņu biju satikusi atvērtajās durvju dienās skolā,, tā ka tur prasīju- tev garlaicīgi un tā. Aizgājām dejot. Un viņš dejoja vienkārši lieliski- tā izdejojos- super! Tā ka uz grundzāles balli obligāti jābrauc, gribas atkal ar šo sadejot. Un tad jau gan jau būs manējie un būs superīgi!
Vispār dīvaini, bet nu samērā izdevies vakars.

No rīta protams mani pamodināja 8.30- veiksmee! 

Tad izgājām ārā pafoķēties. Un sanāca skaistas bildes, vismaz foķī tā izskatījās- cerams, ka 'datorā arī būs smukas.!
Un esmu laba māsīca!

Un klausoties šo dziesmu, uzreiz atmiņā mana podzinieka balle ar Agati, ka mēs lidmašīnas dziedājām un dejojām pa visu zāli vienas pašas! ehh***

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru