trešdiena, 2011. gada 4. maijs

Lost controle

Hei yo*. Iedomājies, man bija laiks gulēt, bet ko es- pieceļos 9. Nu tas ir kaut kāds vāks. Nu nekas sēžu pie skypiņa un iečatojos.

 Tad nu mani vakardien sakārdināja ar bildēm, tātad man atkal ir baigie plāni. Jāmesso anetenei un jāgaida kāda karsta diena, tas arī viss.  Apģērbs somās, un gō gō gō. Droši jāaiziet līdz stonhedžai kādai, vai te pat pļaviņā, kā saka (rofl)

Ā un jā, novilku arī šitajā pc photoscape, tagad varēšu arī pa nedēļu kādu bildi patīkamāku uztaisīt. Un tagad vismaz ir visas funkcijas- wīi :)



“Ja nemāki nofotogrāfēt tā, lai nav jāpārveido ar dažādām foto programmām, tad ko gan tu vari vispār?”  

Nu re, to es izlasīju kādā blogā, jeb mājaslapā, kur runā par fotogrāfiju kā tādu, to apstrādi un dazādas lietas. Un godīgisakot es tam pilnībā piekrītu. Jā, izklausās ļoti notrulināti, bet tieši šis trulums mani bildēs piesaista. Jo tad bilde ir dabīga. Neko pielikt, neko atņemt. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru