piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Wolkši pārņem sm.*, Tu, ko nopietni? Eu nu beiddz!

Re, sataisīju mazu bildīti, atbilstoši šodienai!

Es esmu sasodīti laimīgs cilvēks. Nu tā vienkārši, ne par ko es smaidu, un beidzot dzīvoju sev. Visu dienu starojuu (sun)
 ''Optimisti ir vieni sasodīti laimīgi cilvēki, jo tie prot atrast laimi, kur tās nav''
Bet nu jā, šodien man tiešām vaicās, nu tā- no sirds!
* Literatūrās runājam par dažādiem Latviešu rakstniekiem, kas pa ties mani piesaistīja, jo iepriekš jau iemetu citātu par Imantu, un tā ''ilgām''.
*Matemātikas kontroldarbs likās daļēji grūts, lai gan neceru uz nekādām ''uzvaras'' atzīmēm, tomēr man likās pat interesanti. Un iepriekšējā darbā dabūju 7- lieliski!
*Vēsturē mum sadeva daudz lapas no kurām mācīties uz eksāmenu, arī labi!
*Bioloģijas kontroldarbā man nežēlīgi noveicās. Tātad mums jau bija 1 un 2 variants izpildīti. Mēs jau vēsu prātu visi atbildes sarakstījuši. A pēkšņi izrādās, ka bijuši 4 varianti. Es vienkārši šokā, jo neko jau es nebiju lasījusi. Bet zini ko? Man gadījās tieši tas variants uz kuru es tā biju cerējusi! Es nezinu kā, bet tā bija veiksme. Tā nu vienkārši izvilku atbildes un vēsu prātu visu norakstīju!
*Pēc tam aizgājām ar LienGāa uz drogām un iečekojām man matukrāsu. Bija sarkanā (devil)
*Riverā kārtīgi pieliku punci ar garšīgu rijamo.
*Pēc tam 2,5 h sēdējām pie Fresco uz pelēkajiem. Bazarējām. Tad tur priekšā nu stāvvietā bija tikai W. Jēziņ', tāda marku parāde. Super! Tad viens vīrietis labākajos gados ieliek 2 pirkstus mutē un grib pasvilpt, a čalim kkā nesanāk. Mēs tur punčus turēdamas smējāmies tik ļoti. Un atdarinājām viņu all the time.
*Satiku Milkiju- šis gāja garām!
*Sasveicinājos ar vēl vienu superpozitīvu cilvēku.
*Izdomāju to, ka par vīru nevar spriest pēc cepures, jo vakar tiešām bija sakarīgas sarakstes.
* Man ir tādi plāni 1dienai. Nu nežēlīgākie. Liene kvadrātā ies foķēties, jeb precīzāk viņa mani foķēs, jo sola 23 grādus. Nevarēju izdomāt kā man ģērbties, lai nebūtu kā parasti, man gribējās tā- šikāk. Tad nu izdomājām, ka varētu vilkt kleitiņu puķainu, bet tad es izdomāju, ka mamma apsolījās uzšūt manus superkupliseksīgos svārkus- melnos. Varētu tos, tad kādu šiku cacīgu kreklu un jā, sarkanas lūpiņas, smuku seju. Un būšu lelle. Bet tad izdomāju, ka man ir mani super- duper spilgti rozā legingi ar tiem ir jāpiedurās. Un tas jau nav viss. Nebūs jau prosta stāvēšana pļavā. Mums tur šādi tādi atribūti būs līdz, bet par tiem jau paprasi, ja gribi zināt kas :)

Atliek salādēt mp3 latviešu dziesmas jo tās ir labās. Mēs,liene kvadrātā, tikai tādas klausamies. Jā, mum spatīk latvijas radiō2. Ir super!
Rīt tirgus, moš kādu satikšu. Bet nu iešu no sākuma ar mammu un tad jau ar Anniju Lūu.

Un zini kas vēl. Domāju, ko ļoti gribētu izdarīt par vasararu. Tomēr negribas visu laiku tikai atdoties volejbolam, jo tas jau man ir apnicis- tik vienveidīgs. Gribu kaut kur aizbraukt. Tā nu man ir lieli plāni. Vai nu angļu nometne, vai krievija vai vēl šāds tāds pasākumiņš. Nu labi, par to citreiz!

Es izdomāju, ko brālim ļoti gribu uzdāvināt, bet kšs- es tev neteikšu! :)

Es tik tiešām staroju! :)  Un nē, šodien es negruzīšos- beidzot ir mana diena!

Daudz mūzikas un tik vienkārši čilošu! :)
Friday Friday, Gotta get down on Friday

Ai, labi, šodien piedursimies ar dziesmām. Neklausīsimies vecos labos šlāgerus vai vēl kādus pop viverus, labāk kaut ko kas made my day''

[Nu man jau tas liekas jautri, bet nu kā kuram. Vienmēr esmu zinājusi, ka neesmu uz visiem 100%]

[Šitā jau tāda sena. A man vienalga- sasodīts!]

Jēziņ, man jau būtu vēl daudz dziemīgo ko ielikt, bet jūs savādāk te ar sirdi aiziesiet. Ai, labi čau mazie cini-mini. Atā atā atā.
youtubēe -mazulīt!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru