ceturtdiena, 2011. gada 26. maijs

Kādi mēs esam neķītri savā patiesajā būtībā :D

Cik bieži jau mēs esam kļūdījušies, vērtējot cilvēku, pirms vēl esam iepazinuši.? <-- nenormāli daudz!

Čau, 4dienā, kad Lienča beidzot izdomāja apmeklēt trenniņu, nu esmu netīra- baigi švaki. Bet kā man gāja pa dienu. - Piecēlos 9.30, gāju izmazgāt matus, tur sačīnīju visu blah blah blah, tad sataisījos un izdomāju, ka esmu kkur pakāsusi savu melno acu zīmuli un tušu- nu bāc, neesmu savā elementā, tas ir boorings. Tad brālis veda uz skolu, ievārījām šlāgerus, kā jau vienmēr. Tā tā tā. skolā konsultācijas bija labas, ātri pagāja un ar Aneti gājām uz silvu! Tur samīļoju mazo, mazo kaķīti un gāju uz trenniņu, pa ceļam mani forši nomēdīja garāmbraucoša mašīna. :D XD.

AAAii, labi, man jāmācās eksāmenam un vēl jāēd un vēl jāuzraksta kādam vēstule- ai daudz darba :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru