pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

Vistu kūts

Jā, var redzēt kā man patīk vistas. Viņas drīz nonāks uz grilla :D (devil) Vismaz nesamākslota bilde!


Skolā šodien vienkārši kaut kāds boorings. Nu jā daži izņēmumi stūlbi, bet nu labi, nejies jau rakstīt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tātad pēc skolas aizgājām uz riveru paēst, pabazārējām, aigāju līdz topam nopirku kredžu, sasmaidījos. Un gāju pretīm AnnijaiL. Tad aizgājām uz pastu, jo pasūtījām no halena formas. Tirkīzzilu un melnu, vēl melnas īsās formas. Nāksies vēl krāt naudu- tikai 25 +15 = 40ls vasaras formām.  I'm in summer!

Ir jau 2.maijs. Tu zini, ko tas nozīmē? Ka man pēc 22 dienām ir latviešu valodas eksāmens jau. 20 pēdējais zvans. Ehh. Lai gan ātrāk gribas prom no skolas, un atdot sevi vasarai. Ir tikai viens iemesls lai paliktu sģ vēl 3 gadus (giggle)

Ko es vēl gribēju pastāstīt?

Amm Sinča atsūtīja man bildes, īstenībā ir tīri labas pat. Tagad kaut kas bišķi jāpieštellē klāt, un būs pavisam labi.
Tad vēl šodien jāiemācās diologs angļu valodā un ķīmijā uz kontroldarbu nedaudz jāpagatavojas. Šodien Steģe beidzot atdeva sekmju izrakstus- esmu patīkami pārsteigta īstenībā.

Un man ir 3 izvēles, ko darīt 21. maijā. Gribas ballēt. Tikai uz kuru balli- hmm.

Okēj- es eju pasūtīt halenu :D Es ar gribu sev tādu, lai nāk šis man uz māju, vīi :D

----------------------------------------------------------------------------------------->
Bai ze vei. Man patika, ar Sinču ieballēt, cik nu tas sanāca. Jauki!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru