pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Kā es mācījos lidot

Šodien es uzdrīkstējos būt es!
Skolā satikāmies ar Krieviem un tur skatījāmies prezentācijas par viņiem. Pēc tam mājās- aši sametu visu somā un devos foķēties. Draugos var redzēt vēl pāris bildes, bet kopumā man ir 200 bildes, kurās esmu tikai es. Diena veltīta man- manām izpausmēm.Bija diezgan interesanti, ja godīgi. Sākumā ar savu podzinieka kleitu, tad ar pašas iesākti šūto mājturības kleitu, un beigās jau pierastais hipijtēls. Atlika tik ģērbties un pat nebija jādomā nekādas pozas vai kaut kas tāds- viss tā vienkārši pats no sevis. 
Kopumā man ļoti patika, un varētu teikt, ka vienas no labākajām bildēm kas man ir bijušas, arī otras bildes tajā vietā bija foršas- tā ka abas šīs galerijas veido manu labāko bilžu krājumus. Paldies Lienei. Un nu jau pati nedaudz piešķīru kādu kontrastiņu un kaut ko tādu, bet nu patīkami, ka nebij daudz darba :) 

Bet zini ko- man rīt stundas sākas 8.15 un iet līdz 12 laikam- vai arī ātrāk beidzās- kas to lai zin. Jo skolā tur kkādi viesi. 
16.00 man ir trenniņš- varēšu sākt beidzot skriet un darīties, lai atgūtu vasaras formu, savādāk vairs bildēties negribēšu :D Bet bīčš man patīk- jā!
Milkijs teica, ka aizvedīs mani mājās, tas ir pozitīvi, ja ne, tad centrā sēdēšu all the time :D 

Paldies par uzmanību šodien! Man ļoti patika, ka viens onkulīts mums gribēja dziedāt dziesmu, jo domāja, ka mums dzimšanasdiena. Un vēl ir laba ziņa, ka esmu pieteikta jau Valmieras kojās, kopā ar savām meitenēm, kas jau ies 2 kursā. Vēl pozitīvi ir tas, ka izdomājām ''LAIMAS'' reklāmu- jaukii :D 

Paldies, paldies, paldies, ka ārā ir tik superīgs laiks! Lieliskii!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru