sestdiena, 2011. gada 14. maijs

No answer to your question- why!

Bez sliktiem brīžiem tu nejūti labos!

Čau, šodienā! Pagājusi melnā piektdiena un pat nebija nekas īpaši pārdzīvojums- vairāk pat labais bija.  Bet šodien jau 6diena, kura jau ir vairāk nekā pusē, ko nu?Kas sadarīts?

Biju tirgūu, kur viss bija slapjs, un El ienīst slapju laiku. Un jā, šodien radās jauna iesauka. Omeglē čatojot man prasīja, kā mani sauc, es teicu Liene Ella. Nu vot tas '' svešinieks'' - ok your name will be El. - it's easyier.
Mamma tikko jautāja, vai negribu vēl vienu pundurtrusi! Eii nost- esmu priecīga, wii!
Un man ļoti patīk kādā krāsā ir mani mati.
Jā, un tas aziāts man facebookā all the time raksta, vsu laiku- you are so beautifull, es tā jā- paldies. Un tik smejos tālāk. Pieprasījums :D

Mēs ar Džeriju šodien tādi līdzīgi- melnbalti.Šiki ;D

Unabiem mums nepatīk lietus!


Jauku dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru