ceturtdiena, 2011. gada 5. maijs

Šiki, Šerpi, .. Vienreizēji. [lienkaa+liengaa]

Murr. Re, otra garākā diena ir pagājusi. Pat tīri veiksmīgi;)
Ko es šodien sadarīju- hmm. Angļu valodā pie klases audzinātājas atkal sākās kariņi- ar dzēšgumijām, slapjām lupatām. he. Tad izdomājām, ka bišķi jāpajoko ar skolotājas nerviem un jēees. Izrāvām internetu- tad izdomājām, labāk izrausim peli no pc. Tā arī palika- paši aizgājām prom. Jaukī (sun)

Hmm, vēl kas. Man šodien bija čirku-lokas. Nu tādas šikas. Un krievu valodā no 12 punktiem dabūju 2. Esmu starā! :D Bet man šodien ir jāsamācās 2 kontroldarbiem- matemātikas un bioloģijas. Nu labi biō kd atbildes ir klases domīšos, jo mēs jau kā kārtīgi cilvēki nopizģījām kd un izpildīja Austris. :)
Ā un krievu valodā bija normāls team work. Visa krievu grupa kopā pildījām vienu darba lapu! ;)

Un 1dien sola 23 grādus. Es normāli staroju! Tā ka droši vakarā būs jāuztaisa kāda bilde, sarunāju čiksi kas mani pafoķēs (sun)

Un un un šodien sportā normāla nūģe esmu. Aizlecu tikai 3m 20cm Nu bļāviens. Lode ar šodien negrūdās, nu šerpi.

Labi, es staroju, staroju pie domīšiem lai visu norakstītu. Vakars bija jauks, labi cilvēki rakstīja un tā. Brālis arī man mājās. Un sataisīja mašīnai logu, lai verās vaļā. Tā ka rīt uz skolu droši ievārīsim šlāgerus :D


Atā zaķīši. Izklaidējaties. Iešu kko ietwītot :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru