piektdiena, 2011. gada 27. maijs

Kādu kāršu partiju?


Nākamnedēļ gaiss iesils līdz +31 grādam, tā te ''runā'' sadaļā saka- wiii!
Un man ļoti patīk krāsainas bildītes, kā šīs. ņomm!


Hei, šodien ir 5diena- ar to arī es jūs apsveicu, taču lietaina 5diena, pie velna! Man ļoti gribas siltu sauli, jo rīt man svarīga diena- jāspēlē volis Valmierā.
Kā man gāja šodien?
Biju no 9-10.30 uz angļu valodas konsultācijām, rakstījām veco eksāmenu daļas - vēstules un mājās jāaksta esseja- pie velna kko tādu, bet ir jādara, lai samācītos. Nedaudz ielūrēju arī latviešu valodas izlabotajā esejā, esmu patīkami pārsteigta, jo bija tikai 3 kļūdas, lai gan parasti man no maksimālajiem punktiem ir 0 vai 1, jo neesmu diezko prasmīga komatu likšanā, tomēr mācības atmaksājās. Bet vēl ar vien nezinu cik man ir atzīme!
Pēc skolas ar māsām aizgājām līdz parkam pasēdējām uzsitām bazāru par čaļiem un gājām uz riveru pielikt punčus. Tad uz turieni vēl atnāca 2 čikses un vēl ilgi runājāmies, par dažu labu cilvēku un vēl par ''te pat ir labi''. Man negribējās šodien iet, jo makten lietīgs laiks- un es nevaru saslimīt, jo man ir jāmācās un volis jāspēlē.
Bet man bija nenormāls boorings, jo nebija neviena, kam uzrakstīt. Bet kad bija, tad pirmā negribēju rakstīt. Tad es tā domāju, ļoti ļoti domāju, kaut nu man kāds uzrakstītu, lai nebūtu boorings. Un še- ieeju d.lv un skat- vēstule tieši no cilvēka, no kura gaidīju messidžu. Eu, veči, kā tas varēja notikt, vēl ar vien nesaprotu, bet naiss.!! Tad iebliezu skypā un biš pasmējāmies, uzaicināja mani kārtis uzkapāt, bet šodien kaut kā pa lietu negribējās nekur kulties, tomēr par 1dienu gan vēl varētu padomāt. Gi gi gi gi gi. :D Lai arī cik cilvēki visu ko ir teikuši un tā ir, bet man  vienalgāa :D
Ko lai vēl pastāsta. Esmu kaut kur ne tur iegrūdusi savu melno acu zīmuli un tušu, nu bļāviens, es bez melnajām acīm galīgi nejūtos kā savā ādā, bļāviens, nu ne jau man būs jāpērk vēlreiz, es jau tā bomzīga jūtos, jo tik daudz kas jāpērk pēdējā laikā- opaļāa :D

Nu labi. Rīt paspēlēšos pa smiltiņām un tas arī viss, ļooti ceru, ka nelīs lietus, jo nebūs patīkami, tad jau tiekamies rīt pēc spēlēm :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru