otrdiena, 2011. gada 31. maijs

Angļu valodas Dievi

Šokolāde ar granātāboliem.

Šodiena pagāja ātri. 10 sākām un 13.30 beidzām. Bija Angļu valodas eksāmens. Sākumā likās tāds naidīgs, jo lasīšanas daļu tiešām nesapratu, bija par kaut kādiem suņiem, bet nu tā gan gāja uz dullo, tā ķekšu vilkšana. Klausīšanas daļa bija diezgan vienkārša salīdzinoši- pirmais uzdevums par ''nokia'' otrais par coca-colu, kur es pat jau bez klausīšanās zināju daudzas atbildes. Valodas lietojumā gāja daļēji viegli, lai gan biju gaidījusi, ko ļoti grūtāku, tomēr labi, ka atkārtoju vakardien visu, bet ja iet runa par rakstīšanas daļu, tad pirmajā tēma bija - '' skolas pasākums'' [80 vārdi] un 120 vārdu īsajā tekstā bija jāstāsta par tev ļoti svarīgu cilvēku. Lielākā daļa stāstīja par mammu, es tā nedarīju. Nu tad paēdu. Gājām uz runāšanas daļu, tur biļetes priekšā- mēs tā: ko ņemam.? es tā: vidējo. To arī paņēmām un bija- lauki un pilsēta jāsalīdzina, tā bija ideāla tēma, un norunājām labi, cik sapratu maksimālos punktus dabujām, jo tomēr, es dzīvoju pilsētā otra meitene laukos. ļoti labi, es lepojos ar mums.
Atliek tikai gaidīt rezultātus, es ceru uz 7. Bet nu tad jau manīs! :) 

Pēc tam aizgāju pie Lienes uz kojām, precīzāk sēdējām ārā un sauļojāmies. Forši! 
Atā. Man rīt matemātikas konsultācijas, un trenniņus neapmeklēšu vēl 2 nedēļas, jo viņi ielikti laikos, kuros es nespēju :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru