sestdiena, 2011. gada 30. aprīlis

N'stuff

Jēs, I got my own life.
Šodien forši neaizbraucu uz spēlēm. Nu nekas, man vismaz ir mangalis :D

Ārā izskatās saulains- un dažreiz nomācies laiciņš. Drīz būs jāsāk taisīties- jāvelk ādīgie legingi, un jā baltais krekls- bet es izdomāju, ka man nepatīk, kā kopā izskatās- skarbi ne. Bet lai iet. Uztaisīju sev normāli puš ap matus- jeb precīzāk izžāvēju ar fēnu, un sanāca tādi - I wanna be a rock star. Bet nu tos es iztaisnošu un būs puslīdz šiki jeb vienkārši sataisīšu ļipā. Par kurpēm gan vēl neesmu izdomājusi damn gād :D
    Būs šiki. es esmu apēdusi visu šokolādi, un tagad ir sūdīgi.  Āaaa labi, ka atcerējos, ka jāpaņem foča baterija- I remember it! Telefons pielādēts, mp arī. Im ready!
     Un es gribu iet līdzi uz mēģinājumu, bet droši jau ka nevarēs, tapēc dzīvošos ar mazo Eimiju :) Ceru uz izdevušos vakaru!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Rīt ielu stafetes- lai veicās Steģēniem. Bet šogad es nepiekritu skriet tos 300 vai cik tos metrus. Un es pat nezinu vai būšu mājās, bet ja būšu tad noteikti pie savējiem! Labākais jau tas, ka katru gadu esmu skrējusi 2 reizes, šogad negribēju sevi apgrūtināt, un balvas man nevajag- visa dzīve kā balva!

Gribu labi pavadītu laiku ar Janci un Sinču- thats all I need tonight.! Un lai viņi labi nodzied tas man arī ir svarīgi, jo varbūt kādreiz arī es speršu savu soli uz kādas skatuves, Naidīgi!

Un mēs esam īivl klase. Jo izdomājām, ka šitais mums pēdējais gads pei mūsu ''mīļās'' klases audzinātājas, tātad kaut kā jau jāuzdzen šai atmiņas. Tadd nu Bēči izdomā, ka kkur jānopērk divas pelītes un viena jāielaiž klasē, otra viņai mašīnā. Gūud gāad- lai tik viņa ar sirdi neaiziet, jo viņa mums tāda vāja samērā.

Dodos piedzīvojumos drīz. Izklaidējies! Hoķis, hoķis, hoķis!

Toļik, kur atrast dzīves jēgu? - paskaties somā, vēl vienam jābūt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru