ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

100 (sun)





Kas es esmu?
Kapēc ir vērts dzīvot?
Kādi ir mani mērķi?
Uz ko es tiecos?

-------------------------------------------------------------------------------
Tā kā šis ir,man ilgi gaidītais, 100 ieraksts. Tad to nesākšu uz ''gruža'' pamata.
Bučas :)

--------------------------------------------------------------------------------
Apskatījos citu cilvēku blogus, kas raksta pa savu dzīvi sapratu to, ka mēs pārējie pārāk daudz ņaukstam par savu dzīvi. Kāds stāsta par simībām, kāds stāsta par nelaimēm. Arī pa kādai pozitīvai kripatai tiek uz melnbaltā dzīves audekla. Tomēr..

Mēs paši diez apzinamies kā mēs čīkstam par katru mazāko nieku, kas nomāc mūs. Es pašreiz nerunāju, par kāda zaudējumu, tavām ciešanām, bet par kādu sasodītu nieku,piemēram, atstāstījumu, kas jāuzraksta līdz rītdienai - nožēlojami.
---------------------------------->

Bet tā gluži es nevēlējos sākt.
Šoreiz es domāšu par nākotni. Jā, beidzot par nākotni, ne tikai pagātni.

>Tātad es vēlos:
1. Izdejoties lietū
2. Palikt teltī pa nakti
3.Nopeldēties tumsā/naktī
4.Izcīnīt cīņu bīčā
5.Iegūt jaunus draugus
6.Viennozīmīgi nodziedāt kādu dziesmu
7.Sabildēt tādas bildes, lai varētu teikt, ka tas ir mans sapnis
8.Saēsties ''kārums''
9. Nosauļoties
10.Aizbraukt uz jūru
11.Uzrakstīt kaut daļu no ''manas grāmatas''
12.Viennozīmīgi kādu ''nolikt uz lāpstiņām''
13. Kārtīgi pieēsties pie omes
14.Sakoļīt kādu
15.Uztaisīt fotosesiju ar Sinču +Aneti [kā jau pagāšvasar]
16.Saulriets
17.Palaist baumas
18. Iemācīties braukt
19. Izdejoties
20. Pabūt kādā pozitīvā pasākumā
21.Sarakstīt dziesmu
22.Satikt sen nesatiktus cilvēkus
23.Kārtīgi izvizināties ar mašīnu
24.Smaidīt vairāk nekā parasti
25.Piedalīties kādā filmēšanā [kvai masu skatos']
26. Kāaartīgi izsmieties
27.Negulēt visu nakti
28.Piedzīvot to, ka mani pamodina agri no rīta un pasaka : ''čau, saulstariņ, es zinu, ka tu gribi peldēties''
29. Balle
30. Hāard summer* Ļaušu izpausties draudziņiem- ko darīsim šovasar? Palīdzēsi manu vasaru padarīt lielisku!? :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru