piektdiena, 2011. gada 25. februāris

Ar prātu par neprātu







Man sanāk tevi valdzināt
Man sanāk tevi skumdināt
Man sanāk tevi kaitināt
Un nejau tā pa jokam vien
Lai tu no ādas ārā lien
Man sanāk šā man sanāk tā
Tu labāk pretī nerunā

[Man sanāk. ''tumsa'']

---------------------------------------------------------------
5diena jau novecojusi.

Ir 5diena, kamēr visi ballējas es sēžu te, un dzejoju anormāli dīvainus tekstus. Bet kuram tas interesē. Kuram gan interesē mana dzīve vairāk, kā mani pašau? NEVIENAM. Bet labākais, ka man ausīs skan forša dziesma, acis piesietas tikai šim bālajm ekrānam, un pirksti jau sāk sāpēt no šīs rakstīšanas.

Labi, tātad atradu diesmas.lv dziesmas ''man sanāk'' vārdus. Interesanti, kaut kas piesaistīja. Izlasīju. Iedomājos, kas man sanāk: Gandrīz viss no teksta.

Bet zini ko, zini ko: es izdomāju atkal atgādināt tev, ka es ''nepeldu kopā ar haizivīm'' es labāk esmu plekste, un peldu viena pati.

Jo es ienīstu cilvēkus, kas sevi uzskata par pārākajiem dieva sūtņiem. Bet īstenībā ir kā, ir kāa... nav pilnīgi vārdu kā lai šos apraksta :D

Heii, bet ja tā labi (iegigglē) Tad dzīve ir tik pozitīva. Mani katru dienu kāds dara sasodīti laimīgu. Vienīgi gribu aizbraukt pie savas mazās čiepiņas, kuru neesmu sen saikusi- mīlu tevi,mazā. :) Bet ir lieliska dzīve, lai to izbaudītu.

Un es zinu, ka es spēju gāzt lielus kalnus, tikai atliek iesākt ceļu.

P.S. Visiem maniem nīdējiem sveiciens no pirkstiem vidējiem :**

Bučas minčukiņi, izbaudi bildes un 5dienu +gaidi 6dienu. Lai tev labi iet. Neslinko! Un dari mani laimīgu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru