pirmdiena, 2011. gada 25. aprīlis

Beidzot. BAILES [lv runa priekš ekša]

Bailes:




Cilvēks ir vissarežģītākā, bet tajā pašā laikā visinteresantākā būtne uz zemes. Kā darbojas mūsu apziņa, domāšana- tas ir noslēpums. Par katru situāciju cilvēkam rodas kaut kādas noteiktas emocijas, izjūtas. Viena no spilgtākajām cilvēka emocijām ir bailes.

Manuprāt, bailes ir cilvēku emocijas, kas rodas kāda pārdzīvojuma ietekmē. Šīs sliktās atmiņas izraisa mūsos tādas emocijas, ka vairāk nevēlamies piedzīvot šo situāciju tādēļ izstrādājam sevī aizsargemocijas.

Kā jau vairumam cilvēku arī manī ir bailes. Galvenokārt, man ir bail no nāves, no neizdošanās un zirnekļiem. Šīs negatīvās emocijas manī ir dēļ pārdzīvojumiem kurus nevēlos atcerēties, un dažādas sakritības, kas man atgādina par dažādiem notikumiem liek man saminstināties kaut ko darot. Iedziļinoties manā baiļu vēsturē varētu teikt, ka no nāves man ir bail tādēļ, ka esmu bijusi dažādās situācijās, kas liek mirkļiem paskriet gar acīm. Kā arī man ir bail no citu nāves. Pat vairāk nekā no savas jo man ļoti bail pazaudēt kādu sev tuvu un mīļu cilvēku vai radību. Tātad bail no sāpēm- ne savām, bet citu.

Ar savām bailēm jau sadzīvoju pietiekami daudz gadu, lai zinātu, kapēc man tās ir vērtība. Tieši bailes mani pasargā no nejēdzīgu lietu darīšanas. Ja manī ir bailes jeb slikta priekšnojauta, es nedaru iecerēto darbību, arī ja daru- visdrīzāk es to nožēloju. Tomēr visam labajam ir arī sliktā puse. Ja es baidos- es zaudēju pusi no panākumiem uz ko tiecos, jo bailes darbā novērš domas, un liek šaubīties un vilcināties.

Pēc šaubīšanās un vilcināšanās ir grūti kaut ko panākt, tādēļ ir jāpārvar bailes. Lai gan,manuprāt, bailes nevar pārvarēt, tās var tikai mazināt. Un mazināt tās var sevi pozitīvi noskaņojot- pateikt sev, būs labi, man izdosies, es mēģināšu! Iespējams, tas nepalīdzēs, bet galvenais ir sevi pozitīvi uzlādēt un aizmirst par kādu neizdošanos jo tā ir pagātne. Tikai nevajag mazināt bailes, kas tevi attur no nelaimes.

Ar savām bailēm cīnīties varu tikai es pati. Un to es varu izdarīt sev loģiski paskaidrojot lietas un sakritības. Piemēram no nāves nevar baidīties, jo kā var baidīties no situācijām, kuras nepazīsti. Visa dzīve ir laiks un emocijas- visdažādākās. Un nav laika baidīties no kaut kā, ir tikai jāīsteno!

Tiešām jauku vakaru. Jo es beidzot esmu pabeigusi abus darbus. Atliek tikai iemācīties. Senk jūu gād!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru