pirmdiena, 2011. gada 25. aprīlis

Kas, kas kas?

-Bite the lightning

And tell me how it tastes

Kung fu fighting on your roller skates

Do the macarena in the devil's lair

But just don't sit down cause I've moved your chair-Arctic Monkey
 
Čau, šodiena bija gara un es esmu piekususi. Tātad: pavisam negaidīti man pateica, ka jābrauc uz tīrumu stādīt kartupeļi. Nu jā labi, lai nu kā negribētos tas tikai izdarīts. Bet nu viens labums ir- iesauļots X no krekla uz muguras- tātad saulīte pieķērusi.
 Bet man vēl ir jāizdomā runa latviešu valodas eksāmenam, un vēl jāuzraksta eseja vēsturei. Nu okēj- vēsturi es uzrakstīšu šodien- nu vismaz centīšos! Paldies Sinčai, ka viņa man palīdzēja.
 
Un jā- vakar ar brāļa draugiem uzcepām sašļiku un pasēdējām. Bija daži cilvēki, kas bija riebīgi un manā skatījumā tādi ir vēl ar vien. Bet nu vienalga.
 
Vēl esmu izdomājusi ka negribu palikt sm. Gribas kaut ko sasniegt. Tādēļ apsveru domu par valmieras mākslas vidusskolu, tikai tagad pēkšņi sāku domāt- vai vajadzētu tagad atstāt visu, un sākt no jauna?!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru