ceturtdiena, 2011. gada 28. aprīlis

Es esmu nopietna.


Čau! Varat mani apsveikt jo latviešu valodas runāšanas daļa veiksmīgi nokārtota ar 17 punktiem no 20. Atzīme sanāca 8 [nu tāda ko liek e-klasē], 0,4 punkti pietrūka līdz 9. Soo fun. Un pat neko nesajaucu un īpaši nesastresojos.

Tad vēl šodien esmu nogājusi kādus 10 km. Jo teperis-centrs-skola-profene-skola-centrs-teķis-teperis-skola-mājas.
Bet bija forši ar Lieni Gāa, aiziet līdz teperim un tur apgulties uz soliņiem un sauļoties, ieslēgt lr2 un tas ir naidīgi. Smiekli bija vienkāršī nepārspējami.
Vakarā 6klasniekus vedājām pa skolu un tur stāstījām visu ko, baigi interesanti jau nebija, bet vismaz pildspalvu dabūju. Bet Emīls ir ļauns un neatdeva pildspalvu (devil)

Un visu ko es esmu sadarījusi, bet runājot pa telefonu ir grūti aer vienu roku rakstīt :D

Bet nu nekas, uzrakstīšu tagad :D
Teperī metām monetas pāri plecam un ievēlējāmies vēlēšanās. Patīkami, ka rīt ir tikai 4h. 
Kleita negāja pār dibenu, bet nu es kā radošs cilvēks- kleitu par kreklu uztaisīju, vēl kas? Hmm.
šodien īstenībā diezgan nogurusi esmu, jo kaut kā tā visa mācīšanās uz runāšanu- uhh.
Mmm brālis arī šodien mājās- jaukii (sun)

Tā ka jā, ceru rīt satikt Sinču, tad diena būs izdevusies :))
Atta!
Tev ir ienaidnieki? Labi. Tas nozīmē, ka tu esi pastāvējis par kaut ko, kaut kad mūžā. /Vinstons Čērčils/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru