pirmdiena, 2011. gada 18. aprīlis

Pēc kā garšo pavasaris?

Hello my little friend! I'm at home so- start doing smth.

Par šodienu: Laba diena, jo bija izmaiņas, tā ka par 1h ātrāk mājučos esmu.  Tad nu būs jāsāk zubrīt kkas, jo rīt 2 ieskaites. Bet nu tā kā šodien ģeogrāfijā bija jāraksta 4rindīte par cukurbietēm un liniem, tad nu man un vēl vienai meitnei sanāca kaut kas šāds:

☺Ieeju es  draugos-
   Savā fermā raugos,
   E-pasts man ir cukurbiete-
   Parole man linuciete. 
Konkrēts fail's bet nu katrā ziņā mums bija jautri un visādi citādi smieklīgi. Vispār tāda pozitīva diena, lai gan 1diena. Un šodien saņēmu daudz viedokļus, vai krāsot, vai nekrāsot sarkanus matus- īstenībā daudzi piekrita, lai ierēktu par to kāda es izskatīšos. Prieks ka tā!

Tā, kas vēl? Rīt ieskaite matemātikā un ķīmijā- ķīmija no galvas jāsazubra, tas arī viss. Un vēl latviešu valodā šis tas jāuzraksta 100 vārdu apjomā. Rīt angļu valodas stundu vadīs kkāds čalis no lielbritānijas.
Katrā ziņā rītvakar man būs tik daudz darba.- jo jāizlasa 50 lpp vēsturē- man jau pēc 5 lpp ir- cik vēl tālu. Fak.


Šodien es izdomāja, ka iešu vakara pastaigā, ne skrējienā, jo vakardienas skats bija ameizing, gribas kaut ko tādu arī ''noķert'' lai gan skriet būtu labāk.! Izvēle?

Jauku turpmāko vakaru!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru