piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

Born this day


Hāa 7.32, bet esmu jau veselu stundu aukšā-t.i. neguļu, lai gan man bija plāns celties 8.00 jo skola tikai 9.55 sākas.

Bet nu neko, sākšu taisīties un kādos pusē 10 jau būšu skolā. Bet kuram tas interesē.
Paspēju izlasīt stāstu, ko vakar nepaspēju.''Ābolu elpa'' tikai pieveikta, man itkā jāizsaka viedoklis par vērtībām tajā, tomēr es neko jēdzīgu nesapratu. Konkrēti neko!

''Sākumā kkāds čalis kuru visi ''noliek'' un tur parādā krutajiem naudu, tad viņš tur ar šamējiem aiziet uz mežu un kko trako, mētā vilcienam ar āboliem, tad viņam nenokurienes nazis mugurā parādījies un vēl beigās viņš stāv uz vilciena sliedēm. Un re, kā- beigās izrādās, ka tas ir tikai teātris tajā stāstā- vienkārši wtf!

Bet vakar baigi kūl izgulējos- no kkādiem 6- 7,, tad atkal līdz 23.00 tad runājos līdz man telefons izslēdzās. Baigi!

Bet šodien ir 5dienāāa!!!! Jēs!

Bet rīt jātiesā spēles, kurās es ničivo ņesaprotu. Es tak nemāku rakstīt to protokolu dahh :D :D :d

Labi čau- eju taisīties un tad uz skolu meklēt jaunus piedzīvojumus! Es streslei sadošu- es zinu! Man gribas karsto šokolādi!

Szia

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru