svētdiena, 2011. gada 17. aprīlis

Saldumiņ*

Nou veei. Beidzot man arī tāda ekstra kā videō un visādas figņas. Jo beidzot atjaunināju bloga iestatījumus- veiksmee :D :D :D
Tapēc arī mana vecu- vecā mīļākā dziesma. Jo sekktas dziesmu slinķis meklēt.
-----------------------------------------------------
Kapēc tāds nosaukums? Jo Sinča atsūtījusi kūku un brālis piedāvāja ēst- es teicu vēlāk, tapēc viņš aizgāja ar visu kūku. Un esot salda- tātad saldumiņš.* Paldies jā!

Un Džesis kkur ārā skrien, jo es viņam iedevu šoko končas. Un atkal esmu aizmirsusi ko gribēju ierakstīt. Ā nē, tikko atcerējos.!

Tā kā vakar atradu savu bifri tad nu sameklēju savu veco telefonu, kuru iepriekš arī lietoja sencis. Tad nu jā- izskatās sōo ordžinaliti. Vienkārši atverams trakums. Bet galvenais, ka iet.  Tad sameklēju visādus fona attēlus un kas tik tur iekšā bija. Attēli vēl tā. Bet dziesmas- kādreiz labākās: Kkāds: green day- american idot, .. you beautiful, pīrādziņ nāc ārā. Jēeziņ- tādi klubinieki :D :D :D

Tapēc man būs orģinālā dziesma, ja man kāds zvanīs- you beautiful. :D (rofl)

Atliek ieelpot svaigu gaisu, jo man no džeša spalvām kas ir pa visu manu istabu deguns iet ciet. ~ :D

^,^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru