otrdiena, 2011. gada 5. aprīlis

Dodiet man atbalsta punktu un es pacelšu zemeslodi.



Roka knapi ceļas lai raktītu garu penteri, tomēr gribas kaut ko nebūt uzrakstīt.

Šodien biju ārā ar Džeriju. tīri vienkārši skrējām- viņš šodien bija vareni hiperaktīvs, tad gājām pa pļavu un trakojām nedaudz, un no pavadas turēšanas man sāp roka. Paturēsi roku? :D

Un tā kā mums nesanāca aiziet uz bolingu, sarunāju, lai mani atvizina mājās ar moci. Laikam tomēr es uz 4 ratiem celšu savu dvēseli un lai 2 rati vizina miesu. Moči priekš manis par krutu :D

Visbeidzot tiku pie tā, ko patiešām ļoti gribēju pastāstīt.
Ar vienu no klsesbiedriem jau 2pusgada sākumā domājām, ka jāuztaisa klade, kurā rakstītu klasesbiedru, skolotāju smieklīgos izteicienus. Tā nu atcerējāmies un sākām kaut ko no tā visa īstenot.
Dažus atminējāmies,piemēram:

''Tev smuks dupsis'' [L.K.]
''Man poh, man angārs'' [J.K.]
''Analfabēts ķīmijā] [C]
''Būtībā viss aiziet nebūtībā'' [C]
''Fu, bļe aizmirsu'' [J.K.]
''Tas takš ir vēsi, ka jāuzvelk mētelis'' [sk.M]
''Es jau neesmu apsēsts ar fermu. 15 gadi. 80 līmenis''

Baigie esam un visas tās ''mutiskās'', ''corn ar p burtu'' utētē.

Veltījumi dažādām dzīves situācijām:

Tā nav standarta dzeja,
Tā ir kā neparasta brīnumu feja.
Tu tik ļoti to centies saprast,
Ka pat reizēm var to pārprast
Tas viss nav tāpat vien,
Jo mēs nēesam tādi kuri visur lien.
Atceries tikai vienu lietu -
Mēs nēesam velns ar sūdainu mietu.
[J. Ērglis]

Latviešu valoda ir kā melna ieleju bende,
kā nepārgriežama sarkanā lente.
Domraksti kļūst par ikdienu,
bet ik reizi tos rakstot kļūstu par dīkdieni.
Mēs tik ļoti spiežam uz savu fantāziju.
ka pat sākam domāt jaunu aspāziju.
Uz labu atīzim tik ļoti ceram,
ka e-klasi katru minūti veram.
Ik reizi mūs sagaida pārsteigums jauns,
dažiem tas labs, dāziem tas ļauns.

[J.Ērglis]

Nu mooins tāds veltījums mūsu skolas gadam. Atcerēsies bēčus. Ar to kā katru rītu vienā un tajā pašā vietā sēžam ēdnīcā- mums jau atlaides dod, un kārumus ar.
Austra- maģiskā pudele. Nai na nai
Kontroldarbu aizņemšanās (giggle)
Pudeļu slēpšana aiz mapēm-ieslēgšanās klasē
Kopīga matemātikas bastošana
Aiziešana prom, ja skolotāja neatnāk 15 minūšu laikā
Team work špikošanā
Skriešana pa īsāko meža ceļu- caur brikšņiem
Pokers
Un klusēšanas spēle, kurā pirmais kas kko pasaka ir nūģis, tā visu stundu un skolotāji domā, ka esam ķerti


Lai neteiktu vairāk. ''Mēs sūdzamies, ka katru dienu ir jāiet uz skolu, bet visi labākie notikumi notiek tieši tur''

Un mana dziesma ehr 1 vietā- foršii :D
Man galīgi vienalga, vai tev patika tas ko izlasīji, vai nē. Jo tu nepazīsti ne šos cilvēkus un visdrīzāk arī, ka ne mani.
Man tas bija un ir svarīgi, tā ka- mani galīgi neuztrauc. Dzīvoju brīvi ar saviem piedzīvojumiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru