piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

MyTube

Par mani runājat ar mani:
Liene Ella Krūmiņa- Minča/Lienča :)
Par mani: Dīvaina. Bez mūzikas gandrīz nekur- ievēroju to, ka ceļos ar mūziku, pa dienu ar mūziku un gulēt arī ar to. Dziedu visur- istabā, dušā, vai skolā. Kaut vai viena ejot pa ceļu. Bet parasti to daru viena, vai ar' ļoti labiem draugiem. Telefonam melodiju varu nemainīt 3 mēnešus stabili, tā pat ar fona attēliem. Garšo ''lāsēns -auksts''.  Reti, ļoti reti mani var redzēt biksēs, parasti staigāju legingos un šortos. Pat ziemā! Baidos no bailēm. Nepatīk mīļvārdiņi un visādas pārsaldinātas lietas, ka pilnīgi jau cukurs birst. Ļoti patīk mašīnas,autokross un tādas štelles. Disenes nepatīk- patīk balles. Nav mīļākās grupas, n'shit, bet Merilyn Monroe- is my!. Nepatīk sajūta, kad esi pārēdies. Savās piektdienās nepiedzeros, kā to dara 80%.
Riebjās cilvēki, kad domā, ka ir visforšākie n'stuff, jo savu riebīgumu var parādīt pats pret sevi. Patīk volis, saule, smiltis.  Nedaru to kas nepatīk. Ja daru, tad ļoti pavirši. Patīk smaidīt. Un tīk savas zilās/dziļās acis.
Patīk ja mani ievēro, bet nepatīk ja blenž virsū. Pieradusi pie tā, ka atskatās, un saka- ei, mazā, mazā! Nepadodos kārdinājumam. Spēcīgs raksturs- vāji nervi. Man ir savas vērtības, un pašcieņa. Nepārkāpju sev uzstādītos noteikumus.
Bet ja godīgi tad vienkārši BRĪVA!  Kā putni. Man netraucē vējš, lietus, vai saule. Spēju pārdzīvot kritienus un lodes. Neviens ceļš man nebūs par garu, neviens darbs par grūtu. Ir tikai jāgrib!

Draugi par mani:
''Ar viņu nekad nevar būt garlaicīgi''
''Bail, ka no pasaules pazudīs rozā krāsa''
'' Mīļš eksemplārs''
''Ar Lieni nestrīdēties''
''Vienkārša.Skaista.Skaļa.''
''Jauka''

Bet nu tā ir jā. Atkarīga no vārda ' šiki'' un '' veiksmee''. Par mani jau klasē iesmēj, ka es sakoļījusi puss klases čaļu un laižu ar viņiem. Jēes ofkoors. Kausle, jo ja vajag tad bliežu. Ai, vispār ļooti mīļa.



Jā, satiku sinču. Viņa pie manīm. Dzied. Foršīi! :)

Nu re, szia!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru