sestdiena, 2011. gada 30. aprīlis

Rock'n'roll



Čau- jā!
Daudz jau es nedrukāšu tikai gibēju pateikt,  ka dodos ceļā uz Valmieru, lai nospēlētu pēdējās spēles. Bet visdīvainākais ir tas, ka es 2 nedēļas bumbu neesmu rokā turējusi- tātad, es nesolu, ka man viss izdosies. :)
Pēc tam aši jāsataisās un jābrauc uz mājām. Tur mati jāizmazgā un jāuzkačā skils. Jau piemērīju legingus-der! Ādas jaka ir! Vienīgi par kreklu- nedaudz par īsu, kā gribēju, bet nu nekas, un ko darīt ar kurpēm, tas man vēl nav skaidrs. Bet nu nekas. Es ceru visu paspēt, aši aši. Un būt laicīgi- pirms konča jau zālē, un ballīte var sākties.
Ja laicīgi piecelsimies, tad jau būšu arī uz ielu stafetēm- bet tad jau manīs.
Labi čau! Man vēl gulta jāsaklāj, kā nekā 2 dienas tajā neviens negulēs, izņemot Džeriju Lī.

Atā atā atā attā!
Trakajiem pieder pasaule! Psihajiem – divas! Man-trīs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru