piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

jhafhgjfajbaugvjbjb ēe makarena!

Hei!
Nu re, jau klāt 5diena. Un Liene ir nepierasti ātri mājās. Tikai 3 stundas bija. Rīts iesākās ar ģimenes ārsta apmeklējumu. Es tur ieeju, tas tur paprasa, vai viss kārtībā, es tā jā.. Pēc tam sēžu un šis tā pēkšņi- cik tev ir pīrsingu, un sāk skaitīt manus auskarus - viens divi, trīc, četri, pieci. Jautrais. Nu re, man viss ir kārtībā, tā ka varu dzīvot laimīga- laikam!
Bet nu pirms ārsta, mēs kādi 6 sēžam un gaidam, pienāk viena sieviete un saka, ka grib iet iekšā. Ārsts pasaka, ka tagad iet skolēni. Tā tur sēž tālāk, un jautā mums: Jūs visi pie šī daktera? Mēs tā jā- un vēl 15 cilvēki. Šī pēc laika. ''Jūs visi slimojat?''. Inspektors kauškals atkal izsper savus jokus: ''Jā, skolā nežēlīgs vīruss plosās''. Nu re!

Tālāk man ļooti visās 3 stundās nāca miegs, nu es nesaprotu pat kapēc, jo gulēt 23.00 aizgāju. Skolā paēdu salātus un siera bulciņu un tā jā. Beidzās stundas nācu mājās. Tad izdomāju, ka ap 16.20 aizstaigāšu līdz ''burgerhausam'' gribas kko neveselīgu, jo visu nedēļu liene ēd kārtīgi!

Bet ak es muļķe, skatos kas tagad skan pa ehr, bet izlasu- šodien ir piekodiens, nevis šodien ir piektdiena. Vienkārši watahell.
Un jā, es ceru, ka mēs dabūsim savas formas! Un es vēl ceru, ka šodien satikšu Sinču. Jēes!

Rīt pēdējās sacensības volejbolā, pēc tam aši cenšos braukt mājās- sataisīties un viss kas tajā ietilpst, un tētis mani ved uz laukiem. Jāskatās kā dzied brālis ar Sinču. Bet tas tā. Lielākais gruzis ir par to, ka neredzēšu hoķi- nu bāc nu, es tā gaidīju. Nu labi, spēli liela iespēja, ka nevinnēsim, bet nu tā patām! grr.
7dien ir ielu stafetes, varētu iet savējos steģēnus atbalstīt- yeeh!

Nu re! Šodien viena veca dziesma ieskanējās manās ausīs, tad nu lūdzu! Es slinkošu, jo re, kādu darbu jau esmu izdarījusi- blogam jauns makeup! 

Tikai mamma mūs nēsā visu savu dzīvi!!!9 mēnešus savā vēderā, līdz 3 gadiem uz rokām un visu atlikušo dzīvi savā sirdī.... !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru