piektdiena, 2011. gada 8. aprīlis

Fuck fail. Go awesome.


Sēžu, jūtos baigi labi paēdusi. Garšo man makaronii- wīi .

Bet vispār šodien mums atdeva atpakaļ mūsu eksāmena runāšanas domu kartes. Un jā, skolotajai ļoti patika mana tēma ''bailes''. Un man arī tā šķita diezgan interesanta, jo es sevi neaprastāmi daudz reizes pieķērusi pasakot : ''man bail''.

Nedaudz pajautājot cilvēkiem no kā bail ir viņiem, pavīdējā versija, ka bail no gariem vārdiem- nu izrunāt bail. Neko tādu nezināju.

---------------

Šodien skolā daži stādīja ginesa rekordus, jeb vienkārši 15 huba-bubas salika mutē un būta- big big burbuļūus :D

Bet es veikalā nopirku kolu,mangali,mentosu,mazo jogurtu un čipsus- īstas sportistu brokastis-pusdienas un vakariņas =3/1 ;D

Un rīt gribās un daļēji negribās spēlēt. Gribās- jo būs daudz pozitīvu emociju- gan jau arī kāda spēlē jāuzvar, tikai baigi jācer, ka būs laba apakšgrupa! Jēs, jes. Ritīgi jānobliež.
Braucam kopā ar profeni, tā ka droši būs ļooti interesanti (giggle)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru