sestdiena, 2011. gada 23. aprīlis

Sēņotāj?

Čau. Vakar ap 6 izgājos ārā ar AnnijuL. Mājās ievēlos ap 20.00. Principā neko interesantu nedarījām, bet bija forši. Aizgājām līdz parciņam uztaisījām kādu pikčeru. Tad bišķi pilināja lietus tapēc sēdējām pie top'a uz pelēkajiem. [nu tie puķutantu galdi&krēsliem].  Jāap- es gribēju tādas naidīgās bildes, bet reāli visas sanāca tādas smaidīgās. Nu jā, kad sēdējām, mums priekšā stāvvietā piebrauca tikai sarkanas mašīnas- tik cepīgs skats. (love). Nu jā.
Ā jā, vēl vakar Sinču satiku, šī baigi dziedot.
Jā, pamētāju bassīti, pati ar sevi un man reāli darbojās zemes pievilkšanas spēks, jo es nokritu un nobrāzu plaukstu- sāpes liek atcerēties, ka esi dzīvs!

Kas šodien? Kkāds pāsākums centrā- ķipa lieldienu or hvz. Bet,protams, visi mani draugi kko sēņo, vai ir jau aizņemti. Nu kammon, kas man vienai būs jāiet izklaidēties? Nu tā arī darīšu, iesū uz centru pastīties kkādus zaķus, tad vēl sazin kādas atrakcijas tur ir :D

Ko lai velk? Nezinu- jautrā liene, jautrā :D

Ai labi, es nesēņošu un eju uz centru! Pakā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru