otrdiena, 2011. gada 12. aprīlis

Spring time



Čau pavasarī. Jā beidzot, man ir pienācis pavasaris- nu tā pa visiem 100%.
Pamosties ar saules stariem sejā, uzvelc kurpes, jaku, apmet lakatu un aidāa. Pa ceļam esi sasilis, atliek tik attaisīt jaku. Mmm kā man tas patīk.
Cilvēki daudz smaidīgāki, un pašai arī vairāk prieka.

Un es gaidu taureņus, tādus smukus un krāsainus, debesīs sauli- un zilas debesis, ar kādu baltu aitīgu mākoni. ņamma! Bet tauriņi ir vēderā no sajūsmas par šito laiciņu!

------------------------------------------------------------------
Bet kā man vispār iet?

Labi man iet- ja tā varētu teikt. Apkārt forši cilvēki, ar kuriem varu ieķiķināt par citiem cilvēkiem, par sevi un tā. Ar klasi šodien pasūtījām albūmu ar bildēm, kuras rīt jāfoķē- nu tas albūms, kas visiem 9/12. Jā, jā, jā. Būs mums zilos vākos- jīi hāa!

Un es pat vakar matemātiku biju pareizi izpildījusi- esmu vienkārši ģenijs.

Vēl kaut ko gribēju teikt:

ĀAa šodien ar klasi paspēlējāmies pa boulingu. Tādi jautrie vienkārši. sadarīju vēl visādas lietas. Un esmu atkal pieēdusies- šeim on mī.
Un vispār es izpildīju vēsturi- ar domu, ka laikam beidzot jāsāk mācīties.

Laba ziņa, ka man nākošnedēļ nav trenniņu- jēes nedēļa atpūtai, un tad sāksim krosus skriet. Jēs nu! Beidzot liene varēs nodzīt savus ziemas uzkrājumus. Fan fan fan! Un tad to nedēļu ārā ar Aneti* sen neesmu šo samīļojusi.

Ahhh kā es gribu iet ārā un iemūžināt šo laiku- tik cepīgs!

Sīi jū sūn!

P.S. Žirafīšu buča pavasarīgajā dienā!
+ Lienča sūta jaunus tuneļus, jo esmu soo smārt, ka pakāsu savus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru