trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

Sky&more





The beat is bumpin' now she's blowin' up
the last thing on her mind is growin' up
she'll kiss the sky before she's givin' up
oh-oh here she goes..

She's dancing with the stars
living in the sky with diamonds
she's dancing with the stars
and oh how the lights are shining

[Living in sky with dimond]

Izkrāso pats!
Nedaudz ietekmēta no fizikas stundas, kurā mācamies par planētām, visumu un tādām lietām. Un tā kā mani piesaista tādas lietas, kad izlasīju grāmatu par zvaigznēm,melnajiem caurumiem un visādām tādām lietām, tad jā.
Sarunājām, ka taisīsim zvaigžņu vērošanu ar teleskopu, kādā pavasara naktī. Skaisti.

------------------------------
Ziema, Pavasaris, Vasara, Rudens. Un tā visu laiku. Mainās izskats it visā. Cilvēki sāk ģērbties savādāk katrā no šiem laika posmiem, daba maina savas štātes. Zeme griežas un mana galva, tai līdz!

Ko es tieši pamanīju tajā visā? Debesis. Nu pa tiešām. Pat tagad vakarā izejot ārā vari manīt kaut ko savādāku- vienā reizē tās būs zilas, citā mākoņainas, sārtas, pelēkas- da jebkādas! - Bet savādākas. Tā pat kā mana uztvere.

Nai na nai. Made my day.
Nu vot, tā kā ļoti iepatikās tās bildītes. Un vēl tas, ka es gribu lidot. No vienas puses putniem ir tik sasodīti labi- viņi ir brīvi, ne kur piesieti. Tieši tādēļ es kaut kur sevī gribu putnu. Brīvi- nepiespiesti-dzīvi!

Un man patīk skatīties debesīs. Patīk- ļoti jā. Un arī silta diena+lietus=♥ Nu pēc lietus ir ritīgi laba sajūta. Get crazy!


Mc mc mc zaķīši. Rofllzz :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru