ceturtdiena, 2011. gada 21. aprīlis

We all have stories to tell

  Čau- 4diena. Un manas brīvdienas var sākties- yeeaah!!! Konkrēts prieks man. Saku, ka jāizbauda šitās brīvdienas, tā spēcīgi.
Šodien 20.00 pie topa lai laistu uz kursa vakaru, hvz vai būs daudz cilvēku, bet nu man jau vienalga, kārtīgi jāizballējas. Tad jau no rīta būšu mājās un būs kkad jāšauj ar Anetīi ārā!
   Sou tā kā man ir tak ''grēkošanas'' krekls, tad jau daudzi prasīja, vai esmu kko sagrēkojusi šodien- bet nu nēebiju gan.
   Šodien mūzikas skolotāja atteicās ar mums strādāt, jo mēs esam tādi mīļuki. Ieejam klasē un sākam konkrēti dirst šai virsū utētē. Jā, mēs esot neforšākā klases skolā utētē. Jā, labi- un nerakstīšu tālāk mūsu izjūtas pret viņu.
   Laikam šodien jāpaņem foķis, ja jau sanāk kāda fina bildīte ar atnākušajiem ;D nu 5 cilvēki būs točna :D
    Okēej- šodien profenē paēdu pa 0,33 saņiem- esmu laba. Bet pēs skolas aizgāju uz riveru un paēdu pa 2ls. Nu moins ne. Atkal māmuliņai nauda jāprasa lai kā arī negribētos, bet nu kkas jādara, jo apnicis jau šitā jautāt.
Tam tam tam. atceros- Anetene nebūs uz manu izlaidumu jo viņa ir Īrijā- fak fak fak. Nu es tā gribēju, bet nu okēj, šī teica, ka savedīs man dāvanas. :)

Un kādu lai atstāj dziesmu šodienai? Jo būs jāiet ārā uzmetāt basis, nejies jau 2h slinkot- un tad jau let's get some part time!

JAUKUVAKARU.LIENEIETSPĒLĒTBASKETBOLUĀRĀPATIARSEVI.LĪDZPIENĀKS20.00JOTADESEJUIEBALLĒTCETURDIENU!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru