otrdiena, 2011. gada 19. aprīlis

Blonda lelle ir nomesta istabas tālākajā stūrī.

Pienākusi/pagājusi kārtējā pavasarīgā diena, kad Liene kārtējo reizi ir pievērsusies mācībām- nu nopietni! Vēstures 50lpp ir izlasītas, vēlāk tikai atliks ieskatīties kladē un to pārlasīt.  Vizuālajā darbs jau stāv skolas skapītī- no problems!
Šodien angļu valodas stundu vadīja čalis no Lielbritānijas, puss gadu viņš dzīvo Sm. Stundas tēma bija ''MUSIC'' . tad nu viņš uzdeva visādus jautājumus piemēram': kāds mūzikas stils tev patīk? Kāds mūzikas stils tev patika mazotnē? Ko tu darītu, ja satiktu Džastinu Bīberu. Interesantākais sākās ar to Dž. jo mēs visi vienprātīgi viņu gribētu sasist- sākot ar beizbolenēm un tā. Man bija jāatbild uz jautājumu, kāda mūzika man patīk. Ja godīgi man patīk visādas, un man nav tāda konkrēta stila, kas patiktu, un arī mīļāko dziesmu nevarēju pateikt, jo principā man tādas nav. :x
Vissvarīgākā lieta, ko viņš mums iemācīja bija tā ka '' eksāmenā ir jāmelo- galvenais, ka jums ir ko teikt. Jo tā pat neviens nezinās, vai jums patīk Džastins, vai Gaga- vienkārši runājat''
Vēlāk gājām svērties un mērīties. Atkal pierādījums, ka lienča sāks skriet un skriet un darīties.! Lai gan sportā šodien 500 metrus noskrēju 1,30 minūtēs (sun)

Ahh, ir tik labi apzināties, ka mazā grib ar mani satikies un iziet kko pačilot. Jā, forši draugīi! (sun)
Es padodos, jo videō atkal neielādējās, būs jāiztiek bez manām bildēm :D
Grizlijmaizīte. (rofl)
''Mīļumbilde''

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru