piektdiena, 2011. gada 22. aprīlis

Minča, minča- celies.

Labs pusdienslaiks, vai nu kā nosauksim plkst 12.45. Vienkārši puss dienu esmu nogulējusi bet nu patīkami, patīkami. Gribi zināt, kā man gāja vakar?

Satiekamies pie top'a ted ejam uz visiem veikaliem nopirkt mūsu vakara ēdamo. Tad nu stībījām visu uz oāzi. Tur iekārtojāmies un sākām cepināt desas, kuras ēdām ar maizi un kečupu- kā jau parasti mana ballīšu partika. Tad nu palika tumšs un auksts, gājām sēdēt pirtiņā. Man bija auksti, bet tas tā. Sākums garlaicīgs. Vēlāk divi saderēja uz alus kasti, ka viens neaizmigs, bet aizmiga- pie manis! Ha- tā ka es ar dabūju šo to no tās kastes, kad pirks- ha ha ha Dāvīt. Pēc tam visi kur nu kurais. Tad sākām foķēties- daudz. Tapa principā kkādas pilnīgi random bildes, bet nu atmiņas vismaz!
Tad kkādi aizgājām gulēt ap 4. Līdz mani Dāvis sāk raut aiz kājas un teikt- minča, minča. Jauki- mēs aizgājām gulēt tad kaut kad. 4 cilvēki pa 2 gultām- jautrie.
No rīta piecēlāmies visu sataisījām gājām zaķus barot- jo lieldienaaas. Un tā!

Sīkumos neizplūdīšu, bet bija jau labi. Varēja labāk- bet nu ko- jauki! :)
[P.s. Evijas saulenes ir pie manis bet tas jau tā]


Hello kitty- zdrastvui kot. Nu jā , visādi jociņi spociņi. Un tik daudz smējos, un dziedāju. Olalāa!

Zinātu dziesmai nosaukumu, ieliktu arī dziesmu- paldies par uzmanību. Jauku dienu. Kā arī es vēlāk eju ārā ar Aneti :D *.*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru