trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

.Night Shift




I'm in!
Nedēļa oficiāli pusē, tā pat kā šī diena. Aši aši kaut kas jāieraksta, kā man gāja.
Tātad skolā bija foķēšanās, normāli nokaitināju vienu čiksi no klases, ar savu uzstājību, ka es gribu bildēties ar 2klasesbiedriem- nu es gribu būt vienīgā meitene, starp viņiem- vot tā. Tā arī notika- jo šie arī gribēja tikai ar mani. Tad uztaisīju vēl portretiņa bildi- viena tāda mīlīgā, ar pareizo smaidiņu. Tad vēl viena fotogrāfs teica, ka vajag, tādu foršo- roka uz krēsla atzveltnes, otra roka, tā atstutēta pret galvu [nemākupaskaidrot] un uzmetu es tādu nikno skatieniņu.- cerams sanāks vareni.
+tad vēlāk nobildējos ar volejbola komandu.

Tad es vēl labi paēdu pusdienas, pa 0,45 saņiem. Griķi ar mērcīti, burkānu salātiem, un ''maizes zupu ar putukrējumu'', šitā var normāli ietaupīt naudiņuu.
Naudiņa ietaupīta, var doties uz trenniņu. Tad nu man 6dien ir jāraksta protokols spēlēs. Un par to vēl man naudiņu samaksās, bet nu no rīta 10.00-19.00 uhtī.

Pēc tam ''Oāzē'' man bija jāklausās, kā kundzīte-maija stāsta par kkādiem gaisa tīrītājiem, kas maksā tikai 400ls. Nuu moins. Ēdiens- 3 kartupeļi un 2 mazas kotletes. fan.

Tā jau patīkami. Szia!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru