piektdiena, 2011. gada 4. marts

Atpakaļ savā ciemā!


Labs vakariņš jūsmājās.

Šodien biju galvaspilsētā (sun). 74 vidusskolā, tur visi runā krieviski- not fun. Tad mēs,protams, izcēlāmies un gājām izčekot skolu. Aizgājām līdz točai un vazaap- ko mēs redzam. Tās točas durvis ir mums labi, ja līdz vēderam. [Secinājums- tur mācās ļoti īsi cilvēki].

Tālāk mēs vienu spēli zaudējām, bet otru vinnējām- un tā forši vēl- jā, jā, jā. Un es pat uzliku bloku- jūtos tik kruta. Vēl kādu bumbu arī iesitu. Bet nu cēlājs,kā jau cēlājs. Bet man gāja labi- man patika (sun)

+tur nebija forša duša, ja ūdens ''negāja'' projām :D

Ko vēl pastāstīt? :D

Ā ar very forši draugu atpakaļceļā daaaaudz sms! Lieliski. Tad vēl ar otru draudziņu pāris sms. Bet bija feini.

Iegājām alfā un es nopirku forši melnu gredzenu- NE ROZĀ! un vļ kārumus kārumniekiem :D

Un vēl es normāli solo padziedāju busiņā- žēl ka nedzirdēji, ne ?:D

''Ne jau tev mani sildīt, ne jau tev mani mieināt. saku palaid vējā, palaid mani prom'' <- šitais šodienas hits. Nākošreiz iemācīsimies arī pārējos pantiņus (giggle)


Have a nice night!

Tomorrow see ya!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru