trešdiena, 2011. gada 9. marts

Vēl viens dolārs



Šodien bija 7 stundas (sun). Pēc tam trenniņš, kurā spēlējām pret Blomi. Jo 2dien mums ir spēles. It kā jau man ir komanda- vismaz piekritēji, bet vēl viss jānoved, līdz tai dienai :)

Šodien tikai atcerējos, ka man 5dien ir frizieris- tātad blondā.

Kas vēl? Āaam nu lieta tāda, ka uz Kijeva [krievija] grib braukt baigi pie mums uz Latviju, un viņiem meklē ''ģimenes''. Bļāviens nu, tā gribas paņemt kādu no turienes, bet es neko nerubīju pa russki ;D Varētu tās 10 diena ņemt uz skolu, braukt uz volejbolu tur šādas tādas ekskursijiņas, vai ko tādu. Ehh nu..

Pašlaik man ir kola, čipsi, rupjmaizes kārtojums, žļembas [košļenes], un tikko izdzēru 0,5 lāsēnu (H)
---------------------------------------------------------------------------------
Lienča sāk mācīties angļu valodas diologu. Un vispār nah* man matemātikā ir ni, ja es visu izpildīju- besī.

Bet es gribu lai kāds man uzraksta, savādāk es te sēžu savā čuhņā un neko nezinu :D

Un ja kas man 7dien ir voļa spēles. [ne jau manā miestā]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru