piektdiena, 2011. gada 25. marts

Mazā Rīga





Čau!
Šeit dažas bildes no 2 dienu piedzīvojumiem ''Mazajā Rīgā, jeb Variņi city''

Laikapstākļi,protams, mūs nelutināja, bet trakas dūdas ir gatavas uz visu. 7.00 autiņš uz variņiem. 8.00 bijām tur. Ejam uz mājām, un mana mazā dūda jau skatās pa logu. Sākumā šī tāda nerunīga un bailīga, pēc tam jau pierada, ka 2 lielākas par viņu, bet tikpat trakas ir gatavas dzīvoties.
Dūda rādīja, kā dejo savā dejošanā. Viņa ir tik lokana- vienkŗši ameizing. Špagats jau tūlīt būs. Kaut es tā varētu :D :D :D

Tālāk izgājām pafoķēties. Tad ejot mums uzpīpināja, un pretī brauca mašīna, kuras vadītājs mani sveicināja- vienkārši wtf. bail jau tur rādīties. Laikam esam tik neatvairāmas.
Tad jau paēdām garšīgi-garšīgas pankūkas ar melleņu ievārījumu un nussu.- ņamma!
Aizgājām uz slūžām un sākas putenis, tad tripojām uz mājām.

Vakarā gājām uz zālīti voli spēlēt. Sanāca laikam pārāk labi, tapēc mēs pusei no tiem džekiem-vīriešiem un dūdām nepatīkam. Bet nu ko darīt, ja vāji pirksti citiem, un vēl mūsu serves forši planēja. Ha ha ha.

Tad gājām mājās. Tur bija mums tāda fotosesija ar vīnu.

No rīta piecēlāmies 12.00 tieši uz pusdienām. Pēc tām ome gāja atpūsties, bet mēs iekarot mazo rīgu. Aizgājām un sabildējām DAUDZ, DAUDZ bilžu. Skati bija ameizig- vienā virzienā debesis- apmākušās, citā- skaidras., Putenis, vējš, saule. traki labi! Traki nosalt tā varēja. Bet piedzīvojumi ne pa jokam!

Un vēl dienu iesākām ar to, ka mana mazā dūda piezvanīja dūdim. Un baigi koķetēja- ha. Skaistule mazā aug.

Bet nu ko- vēl šī teica '' es tev piezīmēšu ūu- sas'' nu tā ar izteiksmi.

Mēs ar Sinču kādas 3h no vietas varam nosēdēt virtuvē un konkrēti smieties, vienkārši tā. Par visādām lietām.

Biezenīša piedzīvojumi- ir murgs! [lnt]

Bet jā HUG'u bilde arī tapa. kā solīts :D cik jauki- atkal būs jaunas baumas- esmu zirgā! :D :D :d

PALDIES, par tik lieliskām dienām! obligāti atkārtosim kādreiz!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru