pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Mana dzīve nenāca ar pamācību



Daļu no mana vakara programmas sastādīja jautājums: No dzīves var piekust?
Domāju, un neko neizdomāju, tad izdomāju uzdot šo jautājumu lielākai auditorijai. Un sanāca visādas atbildes:

''Nēe, jo dzīve ir prieku pilna , tikai tu doma ka piekūsti jo nespēj priekus izpildīt dzīvē!''

''Nē''

''Jā''

''Atšķirībā, kā dzīvo''

''jā dzīvo dzīvi izbaudot tad nevar piekust, bet ja garlaikojas tad pizģets kā var no dzīves pieksut''

M.U. '' nevar. Loģiski neviens tev klāt nepienesīs vai aiz rokas nevilks tur, kur ir kaut kas jauns un interesants. pašam jāiet un jādara. Jāķer katra iespēja.''

D.I. '' Man pasreiz ir ta. Nekas interesants un liekas, ka asinis trukst adrenalina un tapec sanak uzvesties stulbi. Esmu ekshena cilveks, tapec pasreizejas stavoklis raidauz pasnavibas domam''


Bet es atkal domāju, ka var piekust- nu točna!
Ja visa diena tev ir aizņemta, un nav laika vienkārši neko nedarīt, tad ir tik sūdīgi.
Nu labi, daudz neprātošu, lai gan gribu zināt, kā īsti ir.

--------------------------------------------------------------------------------
Bet es esmu piekususi no skolas. Bet tā jau ir mana vaina- jo esmu slinka.

Jauku vakaru- šī bija 190 ziņa!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru