sestdiena, 2011. gada 19. marts

You can leave your hat on




Realy slow :D

Čau :)

Vakar bija mana pogu balle. Sākumā tur pafoķējāmies, tad gājām uzstāties un saņemt savas ''pogas''. Okē. Tad man&klasesbiedram bija jārunā par kkādu taureņu izšķilšanos or smth. Es norunāju, a viņš no galvas runā un aizmirst, mikrefonā pasaka- ui bļe aizmirsu. Visa zāle sāk smieties un aplaudēt. Tad zēnu priekšnesumam bija videō, kuram pēkšņi nebija skaņas- vienkārši f f f. Tā ka'man bija jārunā nākošai es teicu, ka pateikšu ''paldies, ka nočakarējāt'', tad man skolotāja mēģināja ieborēt, ka tā nav pieklājīgi ba bla bla.
Amm tad mani un aneti ieslēdza jaunajā korpusā, un mēs netikām ārā- foršs zemessargs.

Next- sākās balle. Sākumā jau tur vecāki dejoja vēl, tad bija samērā daudz cilvēku. Dejojām, dejojām, ar visiem klasesbiedriem un ne klasesbiedriem izdejojos. Pat nenožāvos ar savām kurpēm. Pašās beigās jau palikām kādi 5 pāri uz deju grīdas, a kas ta man. Lienčai paliek jautri un es varu dejot visādas dejas. Tad tur virpuļojām, visādi atliecieni un vēl sazin kas, ka galva pat noreiba.

Tad ''kur ir mana lidmašīna'' dejojām ar Agati, laikam visiem es tā pievērsu uzmanību, ka pat cilvēki, ar kuriem nebija pat prātā dejot aicināja. Neslikti jau. Jā tad man izstāstīja, ka palikušas tikai 8,9, un gribējās padejot ar kādu vecāku. Nu respect :D

Tad aizgājām uz k/n visu ceļu norunāju pa telefonu. Policija neapturēja. Tur izrādījās, ka biju vienīgā meitene puišu barā. Nu neko- let's dance. Tā man bija pieprasījums uz dejošanu.

Šitik daudz sen nebiju dejojusi. Bet patika- pat ļoti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru