piektdiena, 2011. gada 18. marts

Ir laiks



Es nesaņēmu neko, ko gribēju, bet saņēmu visu, kas man ir vajadzīgs!
[šitais man ar jāsaka- pašās beigās]

Heijā. Šodienas mēģinājumi jau kādu laiku ir beigušies. Sākām jau 9 un līdz 11.30 nomeģinājāmies. Sākumā gāja ļoti lēni, bet tad jau ašāk. Un norunāju savu penteri arī. Tad sākām rādīt savu priekšnesumu, kura vienā vietā man jāsaka ''man šodien dzimšanasdiena'', tad jau protams es ''itkā'' pateicu, pa klusu, ai vienalga- šodien vakara ritīgi nobļaušos :D
Nu vot, tā mēs samēģinājām, sakārtojām klasi, kurā būs vecāki pēc tam.

Un šodien visi būs zolīdi, tas ir jāredz. Un vēl uz balli visi. Nu baigi, baigi :D

15.30 jāsāk taisīties, lai lēnu garu visu uzčinītu, sakārtotu visu un dotos ceļā. Šodien sapogās mani. Ceru izjust foršas emocijas, kad dziedāsim. Sākumā būs bail, bet es domāju, ka viss būs labi, galvenais norunāt man, un forši pieteikt manējos čaļus :)

Kā arī tētis ir rīgā un viņš netika uz manu podzinieku, bet Anete būs arī uz svinīgo, vismaz mīļāk. Sabildēs mani smuki smuku. Tad gribu bildes ar savējiem sapogātajiem ar, lai paliek atmiņā.

Ko tad- ceru, ka kūka būs smuka un garšīga. Visbeidzot- ballējam. un es jau nu gribu, ai brālis lai nospēlē, lai visiem patīk. Tad beigu beigās šaujam uz kultūras šķūni, un nobeidzam arī to balli.

Šodien neko nerakstīšu, jo jāiet ballēt. Bet rīt gan. Smagi vārdi :D

Čivas rivas. Ceru, ka arī tev ies labi :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru