trešdiena, 2011. gada 30. marts

Dirty mind


3dienā- done!

Šodien baigā čirka biju, kā jau bildē. Visādi mani sauca- čirka, follijgalva, ciplanētietis. Bet vienvārdsakot- sprādziens makaronu fabrikā! :D

Bet skolā bija atvērto durvju dienas, un mēs tur darījām visu ko. Principā- kkāds stūlbums, bet ne jau slikts. Iepazinos ar visādiem cilvēkiem no tuvējiem ciemiem. Jamm, dīvainīi- nai na nai (rofl). Bet daži bija tīri cērtami :D Kā klasesbiedri :D

Bet nu man negribas izplūst sīkumos. Jo bija spēles, tad pa skolu staigāšana, tad kkādi dzejoļi, pieteicu savus klases čaļus, un tā jā!
----------------------------------------------------------->
Tad gāju uz centru. Satiku klasesbiedrus un paralēlklasesbiedrus [nemāku paskaidrot], nu tad papļāpājām. Tad iegāju drogās ar klasesbiedru- nopirku sprādzes, šis o-karti. Pārdevējs- maisiņā jau nevajadzēs! :D Klasesbiedrs- jā, lielajā varētu. Pārdevējs paroflo un saka, ka tas jau dārgāk sanāk nekā manas sprādzes. Ejam ārā, un tur kkāds čalis iet ar smukām saulenēm, baigas somas. Es nepazinu- in my opinion. es tā paskatos- šis sāk skatīties un smaidīt- awww. Čirkas valda un piesaista citus (hug)

Un es izēdu visu nutellu :D

Un vēl lasu ''stroiku''. Tā ir grāmata- pilnīgi čilā raksta- pizģets, nerubī, tad vēl par kulakā.. :D Es tur vienkārši aizrautīgi lasu :D

Trenniņā spēlējām basketbolu, kas man reļi riebjas, tad spēlējām, es nemāku celt un gāju uzbrukt.

Tāda diena, vis spilgtākais, ko atceros.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru